Over ons

Onze capaciteit bestaat uit een team van drie consultants met elk een eigen expertise, IT, projectmanagement en gebiedsontwikkeling.

Het vermogen van Anders Nog Advies om oplossingen in praktijk te brengen wordt versterkt door een samenwerkingsverband met Neuf & Associates. Dit is een organisatie met ruime ervaring op het gebied van interim project-, omgevings-, en contractmanagement binnen overheden. 

De branche ervaring van Ander Nog Advies is voornamelijk aanwezig bij:

  • Gemeenten
  • Openbaar vervoer en deelmobiliteit
  • Detailhandel
  • Vastgoed
  • Finance

Het team

Tjerk

Projectmanager

Joost

Data Scientist

Jeroen

Projectmanager

Tjerk

Tjerk werkt als organisatieontwikkelaar bij Bureau de Bont waarin zijn focus ligt op de bouw- en infrasector. Als projectmanager heeft hij onder andere ervaring opgedaan in de haven van Vlissingen, waar hij projecten ten aanzien van kwaliteits- en veiligheidsmanagement begeleidde. Ook is hij werkzaam geweest als projectsecretaris bij het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en was hij assistent-projectmanager bij woningverduurzamingsprojecten bij gemeentes in de regio Zuidoost-Drenthe. 

Tjerk heeft er plezier in om tijdens zijn werk verschillende partijen tot elkaar te brengen en kan zich goed inleven in de zienswijzen van die partijen. Hij is ervan overtuigd dat het zoeken naar gedeelde belangen en het opbouwen van relaties van onschatbare waarde is om een project tot een goed resultaat te brengen. Ook voor Anders nog Advies zet hij zijn ervaring en interesses graag in!

Joost

Joost maakte bij PFM een tailor made product dat rekening houdt met de situatie en datahistorie van winkelcentra. In deze centra, waar bezoekersaantallen automatisch worden geregistreerd, kunnen zeer waardevolle inzichten worden gegenereerd.

In de gemaakte EventMonitor zitten een heleboel factoren die te maken hebben met de bezoekers van winkelcentra, zoals het weer en koopkracht. Als we na een tijdje een winkelcentrum heel goed kunnen voorspellen, dan kunnen we ook de invloed van externe factoren bepalen.

Jeroen

In dienst bij Neuf & Associates heeft Jeroen voor het Rijksvastgoedbedrijf gewerkt als assistent-contractmanager bij de nieuwbouw huisvesting European Medicines Agency (EMA). Naar aanleding van de Brexit heeft de EMA besloten haar hoofdkantoor te verplaatsen vanuit Londen naar Amsterdam.

Jeroen was verantwoordelijk voor wijzigingen op het contract en keuringsplannen. Het contract behelst het ontwerp, uitvoering en onderhoud voor 20 jaar van het nieuwe kantoor en congrescentrum van het EMA.

In dienst bij Neuf & Associates werkt Jeroen binnen de gemeente Leiden als assistent-projectmanager voor infrastructurele projecten. Jeroen is ervan overtuigd dat het goed is om al in een vroeg stadium burgers en ondernemers bij beleid te betrekken door middel van participatieprojecten, zodat er breed maatschappelijk draagvlak voor de plannen ontstaat.

Uitdaging van de projecten is te vinden in de complexe bestuurlijke wereld. Hierbij gebruikt Jeroen zijn overtuigingskracht en het plezier dat hij eruit haalt om mensen en partijen, en hun belangen, te begrijpen.

OneBuilding